Nytt kapitel

Sedan jag började på qigongen,med avslappning,
akupunktur samt vattengympa, och KBT med mindfullnessträning,
så känns det som om jag har påbörjat ett nytt kapitel i mitt liv.
Det är lite svårt att förklara detta med några
få ord,men det känns som om livet är lättare att leva.
Skala bort alla måsten och att inte må dåligt av det.
Att kunna säga NEJ! och inte må dåligt av det.
Att sätta ner foten och mena det.
Jag får nog fortsätta med att tänka på hur jag
skall formulera allt detta nya,för jag har inte tid till det just nu.
Nu har jag faktiskt ett måste att göra ändå.
Jag skall iväg till Odontologen och kika på mitt nya tandskydd.
Ha en riktigt bra dag och skippa alla måsten.
Iallafall de som du inte bara MÅSTE MÅSTE göra.



Postat av: anna

ja lilla Mette! det Märks att det har "kickat in" jag säger det mindfullness är mäktigt! tyvärr står jag fortf i kö, men jag har ju kört det förr och nog aldrig mått så bra!

qigång finns ingen här till mej heller än, men det SKA jag börja på i framtiden.

härligt, du är så värd detta!

kram på sej!

2010-11-23 @ 11:11:29
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: