Måndag 8 november

Vilken underbar måndag.
Sov ända till 8.
Visserligen hade jag ont i ryggen när jag
vaknade,men det fixade jag enkelt genom
att hänga mig i sovrumsdörren.

Efter en lång morgonfika och lite fixande,
gick Otto och jag en långpromenad runt Muleås
med Marita,Matti och Agnes.
Vi hittade ungefär 1 liter trattkantareller.
Det här kommer att kunna vara de sista vi
hittar i år,för inatt och i morse var det -6 grader.
Det var så vackert med sol och rimfrost i skogen.

Jag hann precis hem och vända innan jag skulle
iväg på qigong.Å vad jag ÄLSKAR denna qigong.
Varför i himmelsens namn har jag inte hittat
till qigongen tidigare.
Idag var vi sju deltagare plus ledaren.
Jag tror att över hälften somnade i slutet
för jag hörde små snarkningar både här o där.
Själv har jag nog gått för kort tid på qigongen 
ännu för att kunna somna.
Det låter så himla gott när man hör att grannen somnat.
Jag tror att kanske,kanske kan jag också
somna på qigongen någon gång i framtiden.
Fast jag har väldigt svårt att somna på rygg.
Men osvuret är bäst.

Maken orkade inte gå med.
Han mår inte så bra att han orkar gå som vi 
andra gör.
Den nya medicinen som han tar ger honom
massor av biverkningar ,såsom yrsel,
trötthet och ömma bröst.
Han får samma sort medicin som kvinnor som
haft bröstcancer får.
Är det inte märkligt att män som har/haft tesitikelcancer
och/eller prostatacancer får samma typ
medicin som kvinnor som haft bröstcancer får?
Medicinen innehåller ju kvinnligt könshormon.
Är det någon som vet något om detta?







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: