Kungälv

Klockan 5 i morse kom Henrik och skottade
vår väg,så jag kom mig till Kungälv med Otto
för klippning.
Det var nödvändigt trots kylan,för det fastnade
massor av snö på hans tassar och under hans mage.
Nu får han ha rocken med foder på sig när vi går ut
annars fryser han.

Under tiden som Otto klipptes så passade jag på
att sticka inom IKEA och Claes Olsson.
Jag inhandlade doftljus  och nya adventljusstakar.
Nu när samtliga fönster är vita så ville jag ha
vita och svarta ljusstakar.
Lite annat smått och gott hamnade i min shoppingvagn.



Postat av: Gökboet

Oh vad härligt att Otto slipper alla stora snöbollar som fastnar i pälsen. Täcke passar nog bra ett tag framöver så han inte fryser!

Ikea och Clas Olsson.... klart det blev lite grejer i kundvagnen! Det brukar det bli i min med ;-)



Sköt om er väl!

2010-11-24 @ 22:32:01
URL: http://wwwgokboet.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: