Jobbig natt

Ännu en så gott som sömnlös natt.
Jag somnade väl vi 23-tiden,men vaknade
redan klockan 2 och kunde inte somna om.
Fick ligga och vrida mig i sängen och försöka
med autogen träning.
Hamnade i lite dvala från och till till 6 då jag
gav upp och gick upp.
Fy sjutton vad trött jag varit hela dagen.
Sådana här nätter gillar jag inte.
De där sömnpillret hjälper dåligt.
Visserligen somnar jag,men vad hjälper det
när man vaknar ett par timmar senare
och inte kan somna om?

Idag har det varit jämngrått hela dagen
och lätt regn.Snön som kom är borta,men
det var ju väntat,när det kommer plusgrader och regn
och så är vi ju inte i mitten på november ännu.
Vi tog en lite kortare tur Otto och jag.
Otto springer runt och jag går med mitt
gula paraply och mun-mojängen.
Det är en bra rutin som jag fått in med den nu.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: