Förkylt

Igår blev det inget Göteborg,då de ringde
från östra sjukhuset och meddelade att tandhygienisten
var sjuk.
Jag blev inte ledsen för det för här hade det
kommit en massa snö under natten och det fortsatte
att snöa från och till under dagen.
Nu har det kommit sammanlagt 3 dm snö
och det får ju anses vara väldigt ovanligt för att vara
i november och så här långt söderut i Sverige.
November brukar ju vara en mörk och regnig månad.
Denna novembermånad har mer liknat en januarimånad.
Vad är det som sker med naturen.
Henrik har redan varit här och skottat 3 gånger och
idag är det bara den 26 november.

Tyvärr så känner jag,att även jag drabbats av en
liten förkylning,men det är ju flera år sedan sist
så det är väl på tiden?
Otto blev så söt i sin nya frisyr.
Idag skall/skulle jag till frissan också.
Jag får avvakta lite och se hur jag gör.
Åka till KBT och frissan,eller ringa återbud till bägge?



Postat av: anna

godmorrn!:)



här är det med hostigt snorigt i massor, inte jag då, men barna di barna. tycker med det är märkligt novemberväder, och tycker det är så trist, men så gillar jag ju INTE snö, nånstans!:

försöker hålla mej inomhus med tända ljus i möjligaste mån:)

ha en lövely fredag kära Mette!

2010-11-26 @ 08:32:09
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com
Postat av: Ankan

2010-11-26 @ 09:10:39
Postat av: Ankan

Både KBT & frissan är ju trevliga saker att göra men kankse inte med detta väglaget..

Det är ju underbart fint att sitta inne o titta ut med ljus & mys...

Lite förkylt här oxå..

Krya på dej..

Friskkramar skickas härifrån!!

2010-11-26 @ 09:12:58
URL: http://www.ankboet.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: