Bättre natt

Inatt sov jag betydligt bättre och vaknade,
eller gick inte upp förrän klockan 8.
Dagarna blir inte inte så himla långa
och sega då,för när jag vaknar klockan
4 ,så är jag trött och slö hela eftermiddagen.

 Idag gick vi ännu en riktigt härlig långpromenad.
Totto,Otto och jag.
Frida var här och hämtade Totte efter jobbet.
Jag undrar hur han reagerar när han kommer hem
och köket är borta.
Enligt Frida så var till och med katterna förvirrade.
Det nya köket kom idag,men snickaren som
skall sätta upp köket,kommer på måndag morgon.



Postat av: Gökboet

Stackars dig! Det är ju vansinnigt kämpigt när man inte kan sova ordentligt. Har du inget "hjälpmedel" att ta till nå'n natt emellanåt?

Men du, vad kul att få in ett nytt kök. DET livar ju upp tillvaron dagtid så du kan hålla dig vaken då....

2010-11-19 @ 22:42:08
URL: http://wwwgokboet.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: