Bara bara

Fattar inte varför jag skall vakna så tidigt?
Idag vaknade jag klockan 4 och kunde inte
somna om.
Jag gick upp klockan 05.30,för jag orkade bara
inte ligga kvar i sängen.

Otto och jag tog en rktigt härlig långpromenad i
den bleka novembersolen.

Sedan bar det iväg till Vikadamm och akupunktur.
Jag pratade med sjukgymnasten om att,jag inte
fattar varför jag helt plötsligt blivit så himla,himla pigg.
Hon bara skrattade åt mig.
Visst det är ju jättebra att vara pigg,
men varför i himmelens namn måste jag vakna klockan
4 på morgonen.
Det är inte NORMALT för mig!!!!!!!!!!
Normalt är att jag är trött på morgonen.
Inte är jag trött på dagen eller kvällen heller.
Vad sjutton händer?
Är jag understimulerad eller bipolär???????
Något är det.



Postat av: anna

..jag tror du pga inre stress, inte kan varva ner..man är igång hela tiden både natt och dag..

jag säger alltid jag tappat kontrollen över krroppen den kör sitt eget rejs helt enkelt. MEN du kan köra qigong och akupunkturen och om du hittar lite mindfullness övningar, kör några såna ,kortare under dagen, så du kan lära dej stänga av och på "parasympatiska systemet" i kroppen...hittar du av o på knapp så kan du styra dej lite bättre:) en du går väl i kbt?

jag tar nu bara zopliklon två st till natten och jag soer gott o vaknar utan tung i huudet känsla..

ha en härlig onsdag!

kramen!

2010-11-17 @ 09:25:08
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: