6 november

Sol idag med.Helt ljuvligt.
Qvinny har inte varit här på ett par dagar,
så hon löper nog inte längre.
Otto och jag gick upp till"älghålet".
Det kallas så för att de som äger jaktmarken där
brukar utfodra med äpplen,sedan sätter de sig
på pass och skjuter de stackars älgarna som
kommer dit.Jägarna borde bedriva en betydligt
hårdare vildsvinsjakt,för det finns det alldeles
för många vildsvin här omkring.

Vi hittade faktiskt 1 liter trattkantareller,
så nu kan vi göra Annas höstgryta.
Den är så god med kött,trattisar,enbär,
rårörda lingon och massor av grädde.
Serveras med kokt potatis eller ris.

Nu äter jag som bara den och har gått
upp 7 kilo i vikt,så nu får jag börja tänka
på vikten ,så att jag inte måste anmäla
mig till nästa års Biggest loser Sverige.
Nu har jag gått upp så att jag väger 57 kilo.
Som minst vägde jag 47 kilo.
Maken tycker att jag har fått en stor mage.
Han frågade mig häromdagen om jag var gravid.
Nu får jag allt hålla in magen,hi,hi.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: