4 november


Sol idag och mitt andra barnbarns 17 årsdag.
Idag är det Sebastian som fyller år.

Idag ringde det där stolpskottet från FK igen.
Nu ändrade hon tiden för att arbetsförmedlingens
handläggare kunde inte den 8/11.
Hur vore det om hon kollade upp med samtliga
deltagare innan hon ringer mig?Jag är ju den ende
deltagaren som inte har något annat val än att
accepertera tiden,oavsett om jag eventuellt
har något annat inbokat,vilket jag har nämligen,
qigongen.Ja,jag får väl hoppa över en gång även om
det tar emot.Skulle ju helst gå på qigongen förståss.

Idag har jag börjat vattengympa med sjukgymnastisken.
Det var härligt.
34 grader i vattnet.

I växthuset blommor det fortfarande.
Det gör det utomhus också förresten.
Här kommer lite bildbevis.



Min gammalrosa vovve.

Se så besvärad blick som jag får.
Jag får nog klippa bort färgen.
Visserligen är den vattenbaserad men jag tror att
den sitter ett tag i pälsen.



Postat av: Gökboet

Jorå tack Mette, här har det faktiskt också varit sol idag.



Sol, kalas, blommande växter, qigong och vattengympa i 34 gradigt vatten, det låter härligt! Synd att stolpskottet från FK drog ner "poängen"!



Kram på dig!

2010-11-04 @ 23:07:21
URL: http://wwwgokboet.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: