2 november

Sjutton va tidigt man vaknar nu när det är vintertid.
Varför sjutton skall jag vakna före klockan 6 på morgonen.
Idag fick jag ligga och tokglo i taket till strax efter 7,
för om jag går upp före 7 tror maken att jag blivit
helt crazy.
Fast när klockan var 7 rusade jag ner och satte på
en maskin tvätt och startade diskmaskinen.
Sedan började jag röja ner från väggarna i köket.
Nu skall här målas kök.
På eftermiddagen var jag nere och fick akupuntur.
Under tiden målade maken.Hur gött är det inte att
ligga och få akupunktur och veta att köket målas?
Ja,jag vet att bilden på kantarellerna är suddig.
Jag glömde fota dem dagtid och när jag väl kom på
det så hade det blivit mörkt och då ser jag inte att
det inte är skärpa på bilden.
Idag har det varit ett riktigt skitväder,regn och blåst,
men det är ju runt 10 grader varmt.
Fick ett brev idag att jag skall på möte på Vårdcentralen
men handläggare från FK och AF samt läkaren.
Hoppas att KBT-teraputen också har fått denna tid.
Det är ju hon som känner mig allra bäst.
Detta måste jag kolla upp i morgon.
Jag måste ändå kontakta VC i morgon för jag vet
inte om jag skall på läkarbesök i morgon.eller om det
är först på torsdag.Jag har visst rört ihop tiderna.
Hoppas att det är i morgon som jag skall på VC,
för på torsdag skall jag börja ner på varmvattengymnastiken.
Just nu skiter jag i  detta.
Nya dag i morgon.
Just nu skall jag ägna mig åt nuet.



Postat av: gladmymlan

ja känner mej mer "tillfreds" med vintertiden, vaknar i lagom tid o somnar nästan i lagom tid:)



har du "vanlig" akupunktur eller har du öron-akupunktur? förstår att det skiljer en del på dessa sorter!

japp du gör rätt i att skita i allt, o leva i nuet, dessa tider att komma ihåg papper som ska fyllas i som sjukskriven är jobbigt värre! det löser sig alltid i slutändan ändå!



ps har du hört något mer om din make o hans värden?

kramen på sej!

2010-11-02 @ 23:46:32




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: