Tandläkarbesök

För en gång skull så har jag inte ondare nu än jag
hade innan jag var hos tandläkaren.
Det är jag väldigt glad för och det är bra eftersom
det är konfirmation på söndag och det vill jag inte
missa.Jag har missat tillräckligt på grund av smärta
detta året.

Under tiden jag var i Göteborg så snickrades det såväl ute
som inne. Nu har jag fått bokhyllorna på plats igen.
Så det sker lite så gott som varje dag.
Altandörren kommer nästa vecka.
Men snickarna har så mycket att göra så de kommer inte förrän
den 31/5,men tiden går så fort så det gör inte så
mycket.
Fast folk som går förbi huset undrar varför det tar sådan tid,
men det måste ju pratas om något.
Mig gör det inget.

Nu tror och hoppas jag att det inte blir mer nattfrost
för igår planterade vi ut lite blommor i krukor.
Jag hade köpt plantor på vägen hem igår
och då vi fick 2 timmars elavbrott då blixten slog ner
i ett ställverk,så passade vi på att vara ute
och plantera.
Det regnade runt omkring men inte här.
Vi hörde bara åskan lite svagt.
hos oss.



Postat av: anna

vad skönt att höra att du inte har ondare än "vanligt"...och du vet väl folk:)) skicka dom te mej så har dom nåt att grubbla över...här tar allting TID...taket tog väl ett år istället för en vecka, altanen tog två månader istället för två veckor:) allt tar tid...om folk vill undra låt dom göra det:)

här stod dom helt fräckt o pekade på vårt halvfärdiga yttertak men va faen. det bjuder jag på:))))



storkram te dej o ha en trevlig helg Mette lille!

2010-05-21 @ 23:09:02
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: