Snickarglädje

Från klockan 8 har här varit 1 snickare.
Konstigt,att man kan bli så glad över att det kommer
en snickare klockan 8.00.
Snickarn håller på med att sätta upp foder på
ytterväggarna.
Imorgon kommer även den andre snickaren och
då skall här sättas panel i vardagsrummet.
Så skönt för mig att jag slipper förmiddagen här
i huset då,för jag skall ju till GBG och jag blir borta
hela dagen.

Gjorde lite försök att rensa ogräs vid dammen,men det
går inte så bra för Otto hoppar i hela tiden.
Visst det är ju härligt att ha en hund som följer minsta steg,
men det finns gränser även för detta.
För sedan skall han ju med när jag går in också
och det är så där lagom kul med denna blöta hund
inomhus.
Men vad gör man inte för dessa älskade hundar?
Hellre lite skit i hörnerna eller ett rent helvete.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: