Skitväder

Vädret inbjuder inte till annat än inomhusaktiviteter,typ läsning
och tevetittande och en del spelande på datorn.
Egentligen skulle jag vara ute och rensa lite vid dammen,
men jag har ingen lust,så det får vara.
Enda gångerna jag är ute är när hundarna vill ut.

Snickarna lyser med sin frånvaro
.De skall ju inte återkomma förrän
den 31/5,så bygget drar ut på tiden.
Vill att det skall bli klart nu så allt kommer på plats och att det ser
normalt ut igen.
Inte halvfärdigt här och där.
Men det är bara att se tiden an och inte hetsa upp sig över detta.
Det är som det är.
Kanske skulle en av dem komma och ta ett fönster i helgen.

Fortfarande ont i munnen
.Kanske en liten,liten aning bättre.
Tabletter tar jag inte,bara bedövningsspray och flytande
plåster till munnen.
Äter bara flytande.
Tur att det finns näringsdrycker annars
skulle jag drabbas av undernäring.
Fast visst går jag ner i vikt
varje gång som jag har ont i munnen.
Inte sjutton har man
lust att stoppa in något som gör att det svider och värker
ändå mer.



Postat av: Ankan

i dag har solen skinit en stund här men inte varmt, känns inte som Maj månad precis men vi får hoppas att värmen håller i sej länge när den väl kommer.

jag tycker synd om dej med dina blåsor.

Jag fick blåsor på tungan & i munnen av mitt förra cellgift & det var fruktansvärt obehagligt så jag kan tänka mej hur du har det..fy lider med dej önskar jag kunde hjälpa dej på nåt vis men tänker massor på dej ska du veta.

Skickar en hel hop med styrkekramar & energi.....

2010-05-13 @ 23:24:32
URL: http://www.ankboet.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: