Photoshop

Ännu en gång har jag fastnat i photoshop,
men det är bara så himla kul
 och det finns inga gränser på vad man kan göra med photoshop-programmet,
men det tar tid att lära sig det
.I allafall i min ålder.

Otto är nyfrissad och kliar som alltid direkt efter.
Jag väljer att försöka klara mig utan de två kronorna till nästa vecka.
Har ju en tid nästa tisdag.
Som det är nu så verkar det funka.
Om det inte gör det så skulle jag bara ringa.

Det verkar som om sommaren tagit lite paus nu
.Idag har det regnat mest hela dagen,men det behövs ju det med,
fast med regnet har mördarsniglarna återkommit.
Inte ens den kalla vintern har tagit knäcken på dem.
Fästingar har vi också gott om så nu har hundarna fått fästing-halsband.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: