Inställt

Idag skulle jag besöka min tredje handläggare på AF
för första gången.
Jag anmälde mig som arbetslös den 3 maj och har
redan avverkat två handläggare.
Det känns så där att träffa nya människor hela tiden.
Som om jag inte hade problem med att genom
talet föra min talan.Behöver verkligen inte ta om det
varje gång som jag är på AF.Fast idag blev den inbokade
tiden inställd.
Handläggaren ringde alldeles innan jag skulle ge mig iväg.
Så blev det med det.
Jag åkte iväg med Otto till veterinären för invägning.
Nu hade han gått ner ett halvt kilo.
Undrar om det är klippningen eller om han verkligen
gått ner i vikt?
Skönt iallafall att vågen går åt rätt håll.
Det gläder en husse och en matte som
vill ha kvar älsklingen i många år.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: