Besök från Partille

Idag har vi haft besök av småtjejerna med föräldrar.
Killarna som är 13 och snart 17 är som ungdomar
mest,fullt upptagna på annat håll.

Elvira och jag var nere och hämtade lite grodyngel.
Tänk att den lilla kom ihåg från förra året och
ändå är hon bara 4 år.
Hon visst precis var de fanns.
Så var vi och fiskade salamandrar i dammen.
Ja vi hade ju bara en liten håv och kollade lite på
dem,sedan släppte vi tillbaka dem igen.
Vi klarade av detta utan att trilla i vilket vi enligt
Elvira gjorde förra året.
Vilket minne hon har den tjejen.

Vi festade loss på pizza,jordgubbar,glass och bullar.
Jag fick ju inte i mig mer än en bit pizza,men gud
va god den var. En får vara glad för det lilla,men
det tar en evig tid att äta.
Man får då rakt inte ha bråttom om man skall äta
med mig.
Det är en jäkla tur att det finns näringsdrycker.
Utan dem hade det rakt inte gått.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: