Aldrig ge sig

Idag kände jag verkligen för att bara skrika av smärta
och säga att nu orkar jag inte mer.
Tre timmars plåga hos tandläkaren på Odontologen.
Fick verkligen stålsätta mig och försöka sätta mig i trans.
Vet inte riktigt hur jag bar mig åt men jag genomled
även dagens långa behandling.
Bron var inte till tandläkarens belåtenhet idag heller.
Nu hoppas vi på tredje gången gillt.
Han är verkligen noggrann den där övertandläkaren.
Han vill bara ha det allra bästa och det skall jag vara glad för.
Fast jag begriper inte hur jag står ut ärligt talat.
Idag råkade jag till och med bita tandläkaren.
Nu biter du mig,sa han.
Inte kände jag att jag fick kött mellan tänderna.
Han har det inte lätt tandläkaren.
En patient som inte kan gapa och som till och med bits.
Nu har jag klagat färdigt för idag.
Tack för att ni lyssnar på mig.
Jag behöver er därute.



Postat av: Margareta

Hej Mette!

Måste säga att du är beundransvärd,med allt du tvingas gå igenom! Jag håller på dig! Du kommer att vinna över all skit,det bara är så det ska bli.Du är toppen!!

Kramar i massor från mig o voffsingarna!

2010-05-06 @ 19:06:26
Postat av: anna

ja du vännen, vad ska man säga?! mer än att -håll ut? omöjligt att förstå vad du går igenom men det smärtar mig att ens läsa om det....hoppas denna skit snart är över för dej så du kan käka grillat och må bra på riktigt! många många varma styrkekramar!!

2010-05-06 @ 20:59:32
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: