Näe

Det blir inga kort idag.
Känner inte att jag orkar.
Idag har jag varit på AF och träffat en ny handläggare.
Tydligen har de fått en massa praktikplatser inom
vården och nu är det eventuellt aktuellt för mig
att få en praktikplats för att AF skall kunna bedöma min
arbetsförmåga.
Kanske kan jag få jobb som hjärnkirurg.
Ännu en myndighet som skall göra samma sak.
Alla skall uppfinna hjulet och få igång en
snart 61 årig kärring i arbete.
Jag blir så trött.
Samtliga läkare som jag varit i kontakt med
säger samma sak,att jag inte skall arbeta,
men vem bryr sig om läkarkårens utlåtanden.
Vem sjutton kan lita på läkarvetenskapen?
Nej, nu är det andra som beslutar om huruvida
man kan stå till arbetsmarknadens förfogande.
Här gäller tydligen bara att spela med.
Det känns så.
Att man är en bricka i spelet.
I övrigt är det väl okey.
Munnen värker, men inte mer än normalt.
Bygget går framåt och beräknas bli avslutat
i nästa vecka.
Det skall bli skönt.



Postat av: anna

ja det är ju inte klokt! hjärnkirurg? varför inte? du kan ju studera i 4,5 år o sen hinna jobba i fem månader innan pension:)



känner med dej! kraam!

2010-06-02 @ 21:03:55
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com
Postat av: Ankan

Ja du det är fantastiskt vilken möda dom lägger ner...kan du inte jobba som livsnjutare de tror jag är bra,,,=)

Kramen

2010-06-05 @ 15:10:04
URL: http://www.ankboet.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: