Lugnet för stormen?

Nu har det varit så väldigt lugnt här i några dagar.
Inte ens telefonen har ringt då den varit trasig.
Jag gjorde en omkoppling till min mobiltelefon,
men den ringde ju inte den heller, då jag stängt
av den och glömde sätta på den.
Idag har telereperatören varit här, så nu funkar
det fasta abonnemanget igen.
Av reparatören fick vi
veta att vi betalar för 24 mb, men vi har bara mellan
8-12 mb.
Han uppmande oss att felanmäla detta,
vilket jag nu gjort.
Telia skulle skicka en ny router
och göra ett avdrag på 450 kronor, för att vi inte
fått utlovad hastighet på bredbandet.
Då vädret inte riktigt tillåter målning utomhus
så ligger det lite på is.
Vi inväntar uppehållsväder
och lite värme, som enligt SMHI skall komma på
onsdag.
På torsdag kommer makens tvillingsyster
med sambo från Norge.
Jag håller tummar och tår.
Sist gick det ju bra.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: