Huvudet på spiken eller?

I tisdags försvann den fasta telefonförbindelsen plus bredbandet.
Jag ringde och felanmälde till Telia.
2-3 helgfria arbetsdagar skulle det innan reparatören kunde komma.
Idag så kom då en reparatör men han hittade inget fel,sa han.
Han bytte ändå något och teve och bredband fungerade igen.
Under tiden hade jag mitt mobila bredband och min mobiltelefon.
Alla telefonsamtal till det fasta abonnemanget vidarekopplades
till min mobbe under tiden.
Så gick det några timmar.
Snickarna bankade på och så var telefonen och bredbandet
borta igen. Återigen fick jag ringa Telia och felanmäla.
Samma procedur om igen.
Nu kommer de tidigast på måndag i nästa vecka.
Så upptäckte vi att även teven i sovrummet var död.
Ingen signal.
Någon har lyckats spika i den kabeln också.
Det händer mycket när man har hantverkare vill jag lova.
Såväl sådant som är väntat som oväntat.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: