Det går nog

Idag mår jag lite bättre.
Sådana där ståhej gör alltid att jag går ner mig lite,
men jag kommer alltid igen.
Jag har inga planer på att ta livet av mig för detta
som jag läst att flera har gjort.
Människor som inte orkat med myndigheternas klappjakt på dem.
Det var då fan om inte jag skall klara detta också,om man klarat
en omgång med cancer,så skulle det ju vara fan
om man inte klarat av myndigheterna.

Under tiden som jag mått sämre har jag,som de flesta
konstnärer varit väldigt produktiv.
Jag har målat och rensat ogräs och pysslat.
Tomten har fått sig en riktig omgång,så det kan ju
vara produktivt att må skit.



Postat av: Ankan

Stooooooooooooooooooooooooooooooooraste kramen.....

2010-06-24 @ 23:09:46
URL: http://www.ankboet.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: