Altandörren forts

Ja, men gud.
Denna altandörren,den nya alltså,har dessutom spröjsen
på fel ställe.
Man kan ju undra om hon var helt 100% hon som tog
emot beställningen någon gång i slutet på mars,
eller om det var i början på april.
Det är dock en klar fördel med denna altandörren.
Det var nämligen gratis.
Inte en krona betalade vi för den.
För att fira åkte jag ner och köpte en jättefin Surfina- ampel
för 99 kronor och en vit klängros för 49 kronor
och två kartonger jordgubbar.

Idag var vi nere och hälsade på Agnes.
Det var Agnes matte som tipsade om att de hade
REA på blommor nere i Nödinge.. 
Så jag och Otto stack iväg och fick lagt vantarna på
den sista vita Surfinan.Stor och fin är den.
Passade på att väga Otto samtidigt.
Tyvärr hade han inte gått ner så mycket som jag trodde.
Jag hade gissat på ett halvt kilo,men det visade
sig bara vara 2 hekto.
Fast det går ju åt rätt håll iallafall.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: