3-årskalas

Idag fyller Otto 3 år så jag slog in två grisöron i
paket.
Ett till jubilaren och ett till Olle förstås
Det var uppskattade presenter som öppnades
utomhus i det ljuvliga vädret.
Tänk att det redan gått tre år.
Fy sjutton va fort åren går,men det är väl så
när man har roligt?
Jag är så glad för mina "små älsklingar".
I morgon är det inte lika kul.
Då skall jag på behandling på Odontologen Göteborg.
Men va sjutton.
Jag är lycklig över att det finns något att göra,
värre kan man ha det.
Och det går ju över efter ett tag.


Jubelaren.


Olle på kalas.


Otto öppnar sitt paket.



Postat av: Malin

Sv: Jag blir så ledsen att du är sjuk!

Jättefina hundar du har!:)



Jag sänder dig massa styrkekramar för imorgon!

Kram Malin!

2010-06-28 @ 21:46:29
URL: http://humlanmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till idag du är en kämpe, grattis till treåringen också.

Kram från Partille

2010-06-29 @ 08:17:36




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: