Skitsnack

Nu orkar jag skriva lite.

Onsdag,torsdag var vi på Stocken och firade
makens födelsedag.
Det blev en underbar upplevelse.
Emelina,Alva,tre hundar o jag var på
långpromenad. Det var underbart,men
det kunde ha blivit Olles sista promenad.
Jag kom inte ihåg att vi skulle över tre spångar.
Hur enkelt är det med en blind hund?.
Flera gånger ramlade Olle.
Vi hade honom kopplad så han inte gick vilse,
men det hjälpte honom inte från att falla.
Alltså det blev så farligt att vi bara gapskrattade.
Det fick bli första och sista gången som Olle
gick den promenaden.
Vi en spång kom Otto farande och puttade ner Olle.
Nästa gång satt jag på huk på spången och då
gick Olle rätt på mig och så ramlade han ner igen.
Det är svårt att förklara.Det måste ses.

Det var en tropisk natt och vi satt ute och
pratade och skrattade.Ove,,en vän till
Frida och Patrik,han är så kul.
Maten var underbar,likaså folket och vädret.
Kan det bli bättre?

Torsdag var jag bara hemma och vände.
Åkte upp till Nygård där jag mötte upp en 
"gammal arbetskamrat".
Så åkte vi upp till en sommarstuga som en annan
"gammal arbetskamrat" har.
Även där var maten,människorna och vädret underbart.
Jag hade en halleluja moment.

Sedan var det underbara slut på lördag morgon.
Till saken hör att jag haft problem med min magen
sedan barnsben. Jag fick så ont i magen och kom
på att jag inte varit på toa och gjort tvåan på
3-4 veckor,så jag tog cirka 100 Laxoberaldroppar.
Max 30 skall jag ta,men jag tänkte att jag får allt ta lite mer.
 
Fortsättning följer. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: