När mitt hjärta brast

Vi har nu anordnat en årlig bouletillställning .
De senaste var den sjunde,tror jag.
Samtliga deltagare är mycket trevliga människor,
bortsett från en person.
En person som jag anser vara den mest osympatiska
människa jag någonsin träffat i hela mitt liv
och då överdriver jag inte.
Jag har hört hans plumpa sätt att prata,men
inte brytt mig så mycket.Bara noterat.

För tre veckor sedan hade Boulegänget i Alafors
lite grillning och öl i samband med en träning.

Maken blev hämtad och lämnad.
När tillställning var avklarad och maken återkom,
frågade han mig om jag inte kunde koka en kopp
kaffe till chauffören
Visst sa jag.
För att vara lite social gick jag ut och satte mig och 
fikade med dem. Det var ASET.Gunvor och maken.
Då frågar ASET.
-Vad är det för jävla puckon som svarar i er telefon?
Han berättar att han ringt två gånger och att samma
"jävla pucko" svarat två gånger.
Då drog jag mig tillminnes att det ringt två gånger
när Sebastian var här och hjälpte oss måla.
Jag kom ihåg hur han svarade.
Sebastian var närmast telefonen och svarade därför
och han svarade som alltid.
Hej det är Sebastian hemma hos mormor o morfar.
Pling och inget svar i andra änden.
Samma sak en gång till och då hörde jag att 
Sebastian frågade om vederbörande ville prata
med mormor eller morfar.
Telefonen i andra änden kastades på och
eftersom vi har nummerpresentatör så såg jag ju 
vem det var och nu visste jag direkt vem ASET
avsåg med jävla pucko.
Då lämnade jag sällskapet och gick och gjorde mitt,
men efter att de åkt så tog jag maken.
Han hade ju inte fattat någonting i vanlig ordning.
-Den gubben är portad här för livstid,sa jag.
-Näe,det går inte,sa maken.
-Över min döda kropp att han kommer hit,sa jag.
-Nu får du välja.ASET eller mig.
ASET är portad för all framtid.
Aldrig,aldrig att någon säger så om mina nära o kära.
Först brast mitt hjärta,sedan vaknade lejonet i mig.
Jag tror jag skulle kunnat döda ASET. 



Postat av: anna

vilken idiot-röv!!!! såna där förbannade idioter får en ju vansinnig.

va inte så snäll mette. be idioten dra åt helvete bara.

sånt är rätt skönt ibland:)



tack för att du finns.

2010-07-25 @ 22:26:41
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com
Postat av: Ankan

Åh vilken hemsk människa....

För det första så säger man inte så,,vilket pucko som svarar i er telefon...ni får väl svara hur ni vill!!!

Nr 2,,inte fasiken klickar man i örat, bättre att fråga om namn är hemma eller be om ursäkt för att man ringt fel.



mycket bra gjort att porta ASET,,hade jag oxå gjort...är på din sida.....

heja,heja,heja =)



Kramen

2010-07-25 @ 23:13:27
URL: http://www.ankboet.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: