Kastrerade hanhundar

Javisst,men jucka går tydligen bra ändå.
Igår gick jag inom Marita och Agnes för det
var ett tag sedan jag träffade Marita och
killarna vill ju träffa Agnes.
Vi var där och lekte en stund i deras trädgård.
Sedan beslutade vi oss för att gå en gemensam
sväng med hundarna.
Precis när vi kom oss ut genom grinden kom
Maritas dotter och en Golden Retrivertjej.
Goldentjejen är 10 år och hade precis börjat löpa.
Då skulle man tro att mina kastrerade killar inte skulle bry sig.
Men icke,det blev alldeles stolliga,speciellt Olle.
den gamle lurifaxen.
Han uppvaktade och började jucka ivrigt.
Massor med försök gjorde han.
Otto däremot var intresserad,men inte i samma
omfattning som Olle.
När vi skulle gå vidare var jag tvungen att koppla
Olle för att få med mig honom.
På hemvägen plockade vi smultron.
Jag lyckades få i mig några,resten trädde jag på ett
gräsfrö och tog med mig hem till maken.



Postat av: Margareta

Ja du sån't e' manfolk !!

2010-07-06 @ 22:09:06




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: