Jobbat ute

Jag har inte haft ont i munnen sedan tandläkarbesöket i tisdags.
Thank you God!

Igår var jag på vårdcentralen för att få förnyat mitt läkarintyg
som jag behöver till arbetsförmedlingen och försäkringskassan.
Jag har ännu inte fått någon ersättning då de efterfrågar
mer uppgifter.
Trodde de fått allt de ville,men det  är en väldig byråkrati
där också.
Men jag har ju "bara"väntat 2 månader. 

Sedan har jag varit med och målat det sista på huset
och hjälp maken med att såga ved.
Nu skall vi tvätta alla mattor utomhus
och jag skall dammsuga och tvätta golv.
men sedan skall jag ta SEMESTER ett tag.
Det har varit mycket jobb med huset de senaste
4 månaderna,så det tycker jag att jag gjort mig
förtjänt av.

Nu skall jag bara gå runt och mysa och njuta av sommaren
och åka runt och hälsa på släkt och vänner.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: