Grrrrrrrrrrrr

Nu har vi då äntligen målat färdigt,
så nu är detta projekt som pågått 6 månader
färdigställts.
Va sjutton skall vi nu hitta på.

Förresten så är jag så jävla arg för att
den där Littorin eller hur aset nu stavar sitt
jävla namn.Förresten är jag ju arg på hela
jävla regeringen som mörkat hela historien.
Ligga med en hora går väl an,trots att det är
olagligt,men att skylla på sina tre barn och
media.Det är verkligen lågvattenmärke.
Undrar hur de stackars barnen mår idag?
Och så får den grisen 100.000 kronor i månaden,
trots att han fick sparken.
Jag blir sååååååååå arg grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Arbetsmarknadsminister,my as.



Postat av: anna

mette lilla goa rara du!!!!



min doktor jag träffade i onsdags, poängerade hur viktigt det är att acceptera det man inte kan förändra och förändra det man vill och kan till det bättre...och att i ett läge av utbrändhet och ångest, mår man mycket värre när man ödslar tid på sånt man inte kan göra något åt.



bara glöm bort ordetLittorin. det gör jag ,för den där röran/ soppan i regeringen har själva slängt i ingredienserna av ruttna kålhuvuden nu ska dom få den att smaka gott lagom till valrörelsen. hahah



så mette. tänk på allt annat. försök tänk på att du lever. att det är sommar. att du har dina hundar ( ps köpte du nån griffon eller:)))) min favvoras bland annat med:)))))



se nu TILL ATT BAARA NJUTA stund för stund, inte tänka inte läsatidningar eller nåt. bara vara!!!

det är det enda råd jag kan ge dej! PÖSS O KRAM!!

2010-07-12 @ 00:07:54
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: