Denna veckan

Nu blir det lite dåligt med uppdateringar denna veckan.
Igår var jag och hälsade på en "gammal" väninna
och tittade på hennes Griffoner.Hon har 5 valpar.
En valp år 5 veckor.4 valpar är bara 2½ vecka.
Gud så söta de är.

I morgon skall vi iväg till Stocken och på
torsdag skall jag träffa "gamla" arbetskamrater
och tjöta från torsdag till fredag.
Som vanligt tar jag med mig egen skaffning
i form av näringsdrycker.
Jag får nöja mig att lukta på grillmaten.



Postat av: anna

o herrejösses fiii faaaen så söt valp!!! o dom ä ju lika söta när di växer upp med!! att du kunde hålla dej från att köpa en !!!



storkramen te dej goa mette!!

2010-07-13 @ 23:42:48
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: