Anhörig

Idag har jag som anhörig varit med min make
på Kungälvs sjukhus för att träffa den
läkare som opererade maken den 1 februari.
Jag hade inte träffat den läkaren tidigare
och maken har inte varit på återbesök förrän idag.
Läkaren berättade att han fått svar på
cancern som han avlägsnade. Det var en mycket
aggressiv form av prostatacancer som maken hade.
De senast tagna PSA-provet var 9,vilket läkaren
inte var helt nöjd med.Han ville ändå avvakta
6 månader innan han sätter in ytterligare
behandling.PSA-provet skall ligga under 3.
Då makens cancer diagnoserades låg PSA-
provet på 29. Som vanligt fick vi även höra
att någon friskförklaring inte kan ges förrän
efter 5 år.
Lite ombytta roller idag alltså.

Så har jag kollat på en väninnas hemsida.
Hon föder upp valpar och hon har nu
5 valpar som jag skall få titta på
nästa vecka.
Visst låter det livsfarligt?
Jag är väldigt svag för rasen dessutom.



Postat av: anna

hoppas att psa värdena sjunker....du kan inte ta mer cancer strider nu kära mette!!! alla mina hopp om bättring till dej och käre maken!



vad för valpar??? inte Lagotto va:))))

en valp nu du vet ....fan så mysigt!



finns här för dej, kära du, en god vän alltid!!!!

kramen på dej!!!! o en kram te din make som kämpar han med...när ska denna jävla cancer sluta upp att invadera alla liv?!!

kram igen!

2010-07-08 @ 22:52:55
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: