17 timmar och 30 minuter

Så länge varade kramperna i matstrupen denna gången.
Jag gick och la mig för jag orkade bara inte åka in och
sätta min på jouren.
 Tänkte att jag åker in till ÖNH Sahlgrenska
när de öppnar klockan 8.00,
om det fortfarande inte släppt då.
Natten var med andra ord ett litet helsike med väldigt lite
sömn och massa försök att på egen hand klara av problemet.
Tvångsdricka som ju bara vänder och tandborstskaftet
ner i halsen,men inget hjälpte.
Bara hoster och spyr.
Det är vid sådana tillfällen som man saknar PEGEN.
Men så 07.15 försvann
kramperna som genom ett under.
Då kunde jag äntligen dricka en näringsdryck,
massor av vatten
och massor av kaffe förstås
Men jag är helt mör i hela kroppen,mest i huvudet.
Försökte sova lite länge idag,men det ville sig inte.
Jag får ta en middagslur senare idag i stället.
Under hösten skall jag genomgå en ny röntgen,
på Sahlgrenska,med logopeden närvarande.
Det måste finnas något att göra.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: