Update

På plats med lite uppdatering kanske.
I måndags var jag på östra sjukhuset.
Tisdag var det dags för Odontologen och
efter allt detta var jag skitöm i munnen
som vanligt.Väldigt öm alltså och jag som
alltid är öm i munnen. Så det fick bli flytande
ett tag. Så fick jag en Bakercysta i mitt
höger knäveck. Det är inte gott det heller
kan jag säga. Så jag fick använda mitt
fina knäskydd som jag inte behövt använda
på över 5 år.Men hjälp av det och lite antiinflammatorisk
medicin så känns det  lite bättre.
Fredag var jag på en mycket bra KBT-terapimöte.
Jag kunde öppna mig och fick mycket att tänka på.
Teraphuten gav mig mycket att tänka på.
Jag har ingen lust att berätta vad mötet handlade om.
Inte just nu iallafall.
Måste bearbeta det lite mer först.

Sedan har jag ägnat tiden åt att sticka
4 par raggsockor och ett par vantar.
Allt i rosa åt mina små prinsessor i Partille.
Vidare har jag varit ute med Otto.
Trots den svåra halkan har jag klarat mig
så bra.
Och hur har det gått till då?
Jo jag har äntligen fått mig en spark stötting.
Otto är ungefär lika rädd för den som han är
för cykeln,fast det hjälper inte för sparken
måste jag bara ha för att komma mig fram säkert.
Jag är så glad för min julklapp som jag fått
i förtid. Nu har jag såväl sparken som dubbar.
både hängsler och livrem så att säga.
Men jag kan ju inte ta med mig sparken när jag
skall till GBG eller handla. Då får jag ta stavarna.
Bäst att gardera sig så att jag inte ramlar som
Inger,svärdotterns mamma,eller Lucas,äldsta barnbarnet.
De bägge fick tillbringa över 12 timmar på Ortopedenkliniken,
Mölndals sjukhus i fredags.
Så det händer grejer,eller hur?
Lovar återkomma med bild på min fina spark stötting.



Postat av: Gökboet

Hej!!!!!!



Det var då för väl att du fick en stund över att skriva några rader. Jag blev lite orolig faktiskt. (som du kanske läste i ditt förra inlägg)

Bra att du är rädd om dig ute i halkan. Hoppas att du känner dig bättre både i mun och knä snart!



Varm Kram!

2010-12-19 @ 23:48:47
URL: http://wwwgokboet.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: