Omslag i vädret?

Inatt,eller/och i morse hade vi -15 grader.
När jag åkte ner till vattengympan var det -12 grader
och nu när jag var ute med Otto var det "bara" -7 grader.
Det kändes som mildväder.
Så har det börjat snöa igen.
Jag hoppas att det inte kommer mycket snö inatt,för
imorgon klockan 10 skall jag vara på arbetsförmedlingen.
Vad jag nu skall dit och göra?

Vattengympan var skön men det började inte så bra.
Jag fick en ångestattack direkt då vi började så
jag trodde att jag skulle dö.
(När attackerna kommer så reagerar jag så att jag måste fly.
Att fly från sig själv är inte lätt.)
Jag var på väg upp ur vattnet,men så kom en kvinna
med sin assistent ner i vattnet.
Kvinnan är svårt utvecklingstörd och låter alltid
väldigt mycket när hon går i vattnet.
Den händelsen och andning fick mig ur ångestattacken
lika fort som den kom.
Jag får nog tacka kvinnan med utvecklingsstörningen
för det.
Helt plötsligt fick jag något annat att tänka på än mig själv.
Resterande tiden kunde jag verkligen njuta av vattengympan,
men det är ju inte klokt att jag skall få sådana här
ångestattacker,panikångest,så där pang på och så
lika fort borta igen.
Jag blir så trött på mig själv.



Postat av: Anonym

Men vad skönt att det försvann lika fort igen, bra att kunna använda strategier/ metoder som man lärt sig genom åren <3

2010-12-02 @ 20:50:54
Postat av: Gökboet

Temperaturmässigt så har vi här följt samma förlopp men det har inte börjat snöa igen här iaf.

Kämpigt med sådana attacker men bra att det hjälpte med 'den' distraheringen!



Kram, sov gott och lycka till på AF imorgon!

2010-12-02 @ 23:48:03
URL: http://wwwgokboet.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: