Mildväder

Nu är det helt plötsligt 1 plusgrad och snöfall.
Henrik var här igår kväll och skottade.
Nu får vi se hur mycket snö det kommer inatt.
I morgon hade vi tänkt åka och hälsa på i Partille,
om vädret och barnens hälsa tillåter.
De har varit magsjuka hela familjen,men de
verkade vara på bättringsvägen nu.

Denna lördag har varit händelsefattig,så nu får
det hända något i morgon söndag.

Det är så varmt i huset att jag inte orkar röra
mig ur fläcken.
Jag har varit i källaren där det är betydligt svalare
och skönare.
Där nere orkar man göra saker.
Visst jag försöker övertala maken att
inte elda så hårt.
Över 30 grader är olidligt varmt för mig iallafall.
Vi har det alltid så jäkla varmt inomhus på vintern.
Ja,jag vet att jag klagar,men
det är så äckligt när det är så varmt
och slö blir man oxå.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: