Med Ågren i släptåg.

I torsdags fick jag med mig Ågren,Totte och Otto
på promenad.
Ågren dök upp helt objuden precis som jag
nästan fått på mig alla kläderna.
-Ja men då får du väl följa med,din jäkel,
 sa jag tyst för mig själv.
-Nu skall du verkligen få bekänna färg.
-För här skall gås vill jag lova.

Ågren hängde med bort till Matti och Agnes,
men när jag trilskades och gick upp den branta
backen vid Birgerssons så dröp han av.
-Där fick du!

Sedan var det terminsavslutning på vattengympan
till julmusik.
Nu blir det ingen vattengympa förrän den 13 januari
nästa år.

Lördag var jag på dansuppvisning på Balettakademin,
Gamlestaden Göteborg.
Det var Elvira och en massa andra danselever som
hade uppvisning.
Det var mycket vackert och alla eleverna var så duktiga.
Ett rent nöje att se.

Idag fick det bli en riktig vinterpromenad  i det vackra
vädret.







Postat av: Anita

hihi.. va skönt att du blev av med den... jag tror han kom till mej... har jobbat i helgen och hundpromenaderna har blivit korta.. alldeles för korta.

Så fina bilder!Jag är ingen vinter-människa.. men det blir vackert på kort, och de små dansarna är ju alldeles förtjusande! Ha det gott!

2010-12-12 @ 17:59:08




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: