Lära gamla hundar sitta

Visst är det så att jag bundit ris för min egen rygg,
men jag trodde att det eventuellt kunde gå att
lära gamla hundar att sitta,men jag får väl
krypa till korset och inse att det är en omöjlighet
och istället bara "gilla läget",hur jävla svårt det
än är.Tyvärr är jag en förbannat enveten människa,
så jag har lite svårt för att bara slå mig till ro
och gilla läget.
Envetenheten som jag har ses som en dålig egenskap
hos vissa,men jag anser att det är en av mina allra
bästa egenskaper.Den har hjälpt mig mycket här i
livet.Utan den egenskapen hade jag inte besegrat
cancereländet,men medföljande svårigheter
och total makeover i facet och att inte kunna äta
som folk och en massa annan skit.



Postat av: Gökboet

Visst kommer man långt med envishet. Det är ju du verkligen ett bevis för! Enormt kämpat! Eller, fettbra som ungarna säger nu för tiden (?) Vilket 'språk'!



Håller med: Gilla läget är svårt men jag har varit tvungen att vänja mig med det, lite grann iaf.

2010-12-28 @ 22:22:41
URL: http://wwwgokboet.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: