Den sista dagen på 2010

Hoppas och tror att 2011 blir bättre för oss
här i det lilla huset i skogen,men jag önskar
också att det blir bättre i hela världen.
Att det inte sker en massa naturkatastrofer,
och att extremistiska terrorister tas innan
de ställer till ett helvete för oskyldiga
människor.

För egen del har detta år varit ett skitår.
Maken och hans cancer och medföljande
komplikationer.
Alla mina kontakter med FK och AF.
Jobbiga behandlingar med efterföljande
besvär i munnen.
Rädsla för att ha en make som man inte vet
om han överlever dagen,då han tenderar
att ramla hela tiden.
Oro över att hitta honom död efter ett fall.
Sist men inte minst förlusten av en högt
älskat hund.
Så det har varit ett skit-år!!!!!!!!!!

Fast det har ju naturligtvis funnits bra saker som hänt 2010.
Att jag fick möjlighet att få börja med qigong,vattengympa
och akupunktur mot min depression.
Att sommaren var varm och skön
och att vintern är just vinter,med massor av snö,kyla och sol.
Att jag för övrigt har fått vara frisk och att mina
närmaste förutom maken varit friska.
Att jag har en sådan fin familj i form av barn,svärdotter
och svärsom,och inte allra minst 6 underbara,underbara barnbarn,
som det går bra för och som jag har all anledning att vara stolt över.
Så bara skit har det ju inte varit.

GOTT NYTT ÅR på er alla.



Postat av: anna

gott nytt år Kära Mette!

ja det har varit ett redigt sket-år, nu kan det bara bli bättre?!

storkram te dej o de dina!

2011-01-01 @ 01:49:53
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: