Bra möte.

Inte en endaste ångestattack idag,gudskelov.
Hade ett bra möte med min arbetsförmedlingshandläggare.
Vi pratade om lämpliga praktikplatser och bestämde
att mötas efter jul och nyår igen.
Eftersom jag arbetat med utvecklingsstörda barn tidigare
,och är genuint intresserad ,och tycker väldigt mycket om
människor med utvecklingstörning,så skall vi,eller rättare
sagt jag satsa på att fortsätta att arbeta med människor
med utvecklingstörning. Denna gången för det kanske bli på ett
gruppboende,eller daglig verksamhet.
Vi får se vad det blir.

Efter mötet köpte jag 2 paket jäst och åkte hem och bakade.
Bakade adventskakor och vanliga bullar.

Vi fick mer snö inatt igen.
Lite mildare har det blivit,
men hur skall detta med snöandet sluta.
Nu har vi över 40 centimeter snö.
Men jag föredrar en massa snö istället
för den normala gröna regniga vinter
som vi brukar ha.



Postat av: anna

40 cm snö...inte illa!:)



skönt att du slapp ågren..möten kan vara jobbiga. Jag har med en förkärlek till människor med utvecklingsstörning, har tyvärr aldrig fått äran att jobba med dom, men skulle gärna vilja! hoppas du hittar en finfin praktik som du kan orka med förståss...vinterkram från mej!

2010-12-03 @ 21:51:08
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: