29/12

Idag har vi varit utan dig i tre månader.
Olle,du fattas oss,men vi lever vidare
med en massa fina minnen av dig.
Tre månader har gått så fort men ännu kan
jag höra dig gå i trappan ibland.
När jag skall gå och lägga mig på kvällen,
så händer det att jag kikar lite extra,
så att jag inte trampar på dig.
Du förberedde oss på att du skulle lämna oss.
Trots det har en varit svårt tid, vill
jag att du skall veta att vi har det bra.
Så länge vi minns dig så finns du.
Tack Olle för alla fina år som vi fick med dig.
Husse och Otto hälsar.
Puss på dig min älskade hund.

Jag trodde det skulle vara värre,
men det berodde ju på att du så
tydligt visade mig,att din tid hos oss var slut nu.

Jag vet att jag gjorde helt rätt för dig
och att du var tacksam för att vi släppte taget.



Postat av: Gökboet

Javisst saknar man sina älskade 'Änglahundar' :(

2010-12-29 @ 21:43:05
URL: http://wwwgokboet.bllogspot.com
Postat av: gladmymlan

...oh sorgen över sin älskade vän tar tid. Jag tycker det är jobbigt fortfarande med Roddan, men jag kommer väl få ha honom i mitt hjärta och tanke resten av livet.

kram på dej Mette, och läste om din jul:( det lät tufft...hoppas maken är bättre nu.

2010-12-29 @ 23:41:35
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: