Stå på dig.

Så säger alla till mig.
Alla jag känner säger så.
Det vill jag oxå,men det är såååååååå
svårt.
Jag är konflikträdd och söker därför inte konflikter
Jag vill att alla skall vara snälla mot
varandra.
En utopi möjligen men så vill jag att min värld skall se ut. 
Och så vill jag bli respekterad.
Inte älskad av alla,inte så,men respekt bör alla ha gentemot varandra.
Är det för mycket begärt eller????????????


Postat av: gladmymlan

hej vännen!!



nej det är inte för mycket begärt, men det vet du nog ...du behöver bli bekräftad respekterad och älskad. det är väl inga höga krav?

stå på sig. inte det lättaste alltid, men annars står ju nån annan där på, och det är ju inte bra.



det är ingen utopi, att längta efter lite respekt

kramen på dej

2009-09-20 @ 11:44:23
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: