Så där ja

Nu är magen Ok igen.
Härligt.
Tur att det finns mediciner som hjälper till.
Nu får jag försöka börja äta lite mer nyanserad mat och inte flumma in på en matsort som jag äter i flera månader.
Fast det är ju så enkelt när man kommit på något som jag kan äta.
Men vem sjutton har sagt att det skall vara lätt att leva.
Fick en så härlig kommentar från en fd svägerska.
Hon skrev att "Livet är inget för amatörer" och det kan jag skriva under på.
Finns det någon som är proffs på att leva?
Själv tillhör jag amatörernas skara.
Hoppas att lära mig något nytt varje dag.
Fullärd på att leva blir jag aldrig.
Det har jag iaf lärt mig.


Postat av: gladmymlan

haha livet är inget för amatörer!!! gud så rätt det är!

kanske snor det uttrycket o lägger på min blogg....

kram på dej du goa människa!!

2009-09-05 @ 19:01:53
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: