Periodaren

Periodare som jag tyvärr är har jag nu fastnat i twittern och facebooken. Twittern heter även den finnotto. Där håller jag mig till det välkända. På facebooken finns en massa kul spel typ Solitär. Totte bor här hos oss ett dygn. Eftersom han vill vara The big boss, så är våra hundar skärrade efter natten och morgonens utfall, men då gick husse in och visade vem som verkligen är THE BIG BOSS i den här flocken på 5 djur. GRRRRRRRRRR Lite får jag ju skriva här ändå.


Postat av: Anita o Uno

Hallå du! Ja det var ett tag sen jag var inne och bloggade. Jag är oxo mest inne på Facebook.Varje dag. Men det är för att det känns mest levande där just nu.Ombyte förnöjer. Vi kanske hittar varandra där?

Kram från oss

2009-09-03 @ 22:25:05




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: