Pedofiler

Idag har jag fått lära mig något nytt.
Jag var och hämtade mitt ena barnbarn på dagis idag.
Kameran hade jag ju med mig som vanlig,med minneskort i dag.
Snäll och väluppfostrad som jag är frågade jag ju om jag fick fota.
Personalen sa ja.
Jag tog lite kort av en del av barnen på mitt barnbarns avdelning.

Sedan åkte vi hem.
På hemvägen 5 mil lyssnade vi på Mamma Mia och njöt av tillvaron.
Väl hemma käkade vi allt det föräldrar inte vill att barn äter till vardags,men det här var inte en vardag för mig
.Det var en festdag.

Jag vill göra allt när vi väl träffas.
Leka,njuta,spela filmer,dataspel,you name it.
Fest alltså.
Så la jag ut några bilder på barnen på dagis på facebook
.FEL FEL fick jag höra när sonen hämtade.
Samtliga föräldrar hade undertecknat avtal på att bilder ej fick publiceras på nätet.

Trodde personalen att farmor var för gammal för digitala världen och internet eller?????????????
Gud vad besviken jag blev.
Jag hade ju redan publicerat bilder på facebook.
De fick jag radera.
Det finns pedofiler i datorvärlden.
Ok det vet Jag.
Men barn med alla kläder på.

Var är världen på väg.
Jag bara undrar.
Jag är ju bara så stolt över mina barnbarn så jag vill visa hela världen hur fina de är.
FEL,FEL. 

Jag kanske måste sluta att lägga ut kort för att det finns så jäkla massa pedofiler ute på nätet.
Men dessa pedofiler tänder nog inte på detta kort på ett missfoster.
Men jag är nöjd med mig själv även om jag inte är så vacker på utsidan
.Jag har en inre skönhet.
Den kan inget ta i från mig.

Internet är farlig,,sa maken,som är rädd för all teknik.
Han vill att vi skall tillbaka till 1800 talet,tror jag
När jag var liten var det farligt att sitta för nära teven. 
Till och med Obama har sagt att internet är farligt.
OK.???????????
Vem bryr sig.


Postat av: Anonym

mormor, du är verkligen inget missfoster,

och det är sant, du är vacker på insidan,

men du är också mycke vacker på utsidan också!

jagälskardig <3

2009-09-17 @ 07:21:06
Postat av: emelina

oj glömde skriva namn (:

men kommentaren äe ifrån mig!

kram emelina ;'*

2009-09-17 @ 07:21:59
URL: http://emelinnna.blogg.se/
Postat av: gladmymlan

ja det är inte klokt. inte få lägga ut kort på sina barnbarn-( jag personligen tror nog att om en pedofil är ute efter barnbilder har han nog ett nätverk som visar annat än dagis barn..antar jag...

och du är fan-i-mej inget missfoster, jag tycker du är vacker, påminner mej om pippi långstrump (vet inte varför) och det var ett riktigt snyggt kort på dej!!!

gillar dej, det vet du!

kram på dej!!

2009-09-17 @ 09:40:05
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: