Ny dag nya leksaker

Vi hade en så mysig dag med "vår prinsessa",nummer två i ordningen av tre.
Elvira hon sjöng och var så glad hela tiden. Denna gången var hon betydligt bättre förberedd
på som skulle hända,men så har hon ju blivit flera månader äldre. Hon visste precis vad som skulle hända hela vägen.

Väl hemma kollade vi en film.Kollade o kollade är väl inte riktigt rätt,vi småtittade och pratade och gosade lite.

Sedan gick vi ut och Elvira hjälpte farmor o farfar i trädgården. Hon vattnade och plockade äpplen,päron och gyllenbär.
Elvira blev väldigt förtjust i mitt växthus,så vi fikade där när pappa Dean kom och hämtade henne. Hon tyckte att tiden gick för fort och var väl inte så där väldigt pigg på att åka hem.
Vi får göra mer sådana mysdagar snart igen.

Idag håller jag på att installera en ny webbkamera och lite annat nytt tillbehör till den nya datorn.

Totte vår lilla dagisvovve är här. Han kommer ju torsdagar och fredagar. Härligt när det är lite rusch i livet så att inte den ena dagen är lik den andra.
Tack för de värmande kommentarerna.Jag blev allt  lite tårögd.I´m back on track again.


Glömde ju skriva att skriva att Olle inte är rädd för Elvira,och hon är då rakt inte rädd för hundar.
Hon gick mitt emellan dem,och då skall ni veta att hundarna är ju större än hon är,
och sa-Flytta på er,och så gick hon iväg.
Där ni har ni den nye hundföraren.
Elvira sätter man inte sig på.
Hon vet vad hon vill.


Postat av: Anna

Hej

tack för igår, Elvira har pratat om det hela tiden, och den nya filmen gick varm när jag kom hem igår kväll. Sitter och tittar på den vackra orkideen jag fick av er hoppas jag lyckas vårda den så att den blommar om senare.

kram från flickorna i partille

2009-09-17 @ 13:26:38
Postat av: Jenny

Hej, hej!

Jag är är här inne och snokar men är väldigt dåligt på att lämna kommentarer.. Tror jag får gå en kurs hos mor. :D

Jodå jag tänkte gå fortsättnings krusen till våren. Dom hade en som började nu på hösten men det var i november. Och jag tycker att november är så trist så jag vet inte vad jag skulle fota då.

Ska du gå fortsättnings kursen?

Tycker du har tagit en del helt underbara foton.. Sytar på dom du lagt ut på facebook. Jag har noig satt gillar på dom oxå.



Kramar Jenny

2009-09-17 @ 14:15:48
URL: http://ruterdam.blogspot.com/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: