Nanosekund

Hur många sekunder går det på en nanosekund?

En nanosekund innan domaren blåste av matchen igår förändrade
Zlatan fotbollsvärlden genom att avgöra Sveriges ev möjlighet att
komma med till VM i fotboll nästa år.
Snacka om fixstjärna. Det är det som avgör,att kunna få in en fotboll i
mål vid rätt tillfälle.

Idag har jag hamnat i ett filosofiskt mode. Skulle bara flytta runt lite damm
i huset,då jag just kom på att jag bara flyttar runt det.
Vart tar det vägen?
Att inget som finns i atmosfären försvinner om inte Fuglesang tar det
med sig ut i rymden.
Undrar om samma dammkorn kan återkomma på samma fläck igen eller
om det är lika stor chans för det som att få högvinsten på Trisslotter,
eller något annat lotteri.
Ja detta dammande förde mig runt i den filosofiska världen så att jag
åter igen hamnade i begreppet nanosekund o till och med döden eller
rättare sagt döendet.
Är vi hela tiden från det vi föds döende?
Nej här kände jag att nu får det vara nog med filosoferande för idag.
Åter till verkligheten  och städningen som jag inte gör själv.
VI HJÄLPS ÅT.

Är jag sån eller sån eller både och?


Postat av: Jeanette

Hej vart har du köpt denna fina rosa regnkappa ? jättefin vill ha en sådan mvh Jeanette...

2011-06-18 @ 17:08:06




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: