Kantarellhund ha ha

Väldigt vad ointresserad Otto är av kantareller.
Kantarell manar jag när jag ser kantareller.
Otto viftar på svansen och rusar rätt på kantarellerna.
Att han hittar dem beror på att det är så många,inte på att han lyckats hitta dem.
Han har noll koll.
Han trampar runt som den värsta elefant.
Jag försöker då få väck honom,men han är så lycklig och ovetande om att han skall sätta sig ner och invänta mig.
Inte trappa ner hela saligheten.
Jag får satsa på något annat med denna hund.
Därmed inte sagt att det är fel på hunden.
Jag är fullt medveten om att det är jag som gör något fel.
Egentligen spelar det ingen roll för mig.
Jag bryr mig inte så mycket om kantarellerna.
Huvudsaken för mig är att Otto och Olle är lyckliga,
och det verkar de vara.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: