Jävla skit

Så in i helvete många timmar som jag lagt på den nya datorn med installeringar och så,och vad händer.
Jo datorn svalde en CD.
Helvetes,helvete.
Shit,shit.
Får inte lov att öppna chassit på den nya datorn för maken.
Måste vänta till måndag när affären öppnar.
Hur jobbigt är det på en skala?
Bara någon som försökt lägga in en massa programvara och lägga över från en gammal och är så gott som självlärd på datorer vet jag jag talar om.
Jag blir bara så trött på mig själv,men nu gäller det att bryta ihop och komma igen.



Postat av: emelina

ååh, jag vet hur trött man blir på datorer som dampar! :@

haha!

man får ha tolamod älsklingsmormor ;'*

puss!

2009-09-13 @ 01:54:03
URL: http://emelinnna.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: