Hunddagis

Frida släppte in Totte i morse. Idag får vi vara de självklara flockledarna så inte
Totte tror att han måste vara det.
Vi skall ut men Marita och Agnes idag,Olle,Otto,Totte o jag.Det blir spännande.

Var ju hos företagsläkaren igår. Läkaren ställde frågor och fyllde samtidigt
i det frågeformuläret som FK efterfrågar för att kunna utreda min möjlighet
till förtidspension. Det tog lång tid,över 1½ timme. Jag fick även göra några kryssformulär./test,
vilket resulterade  i att jag och läkaren fick veta att jag även är en aning eller faktiskt en hel
del deprimerad,fast det visste jag ju redan.

Som avslutning på läkarbesöket lyssnades det på hjärta och lungor som var OK och så
togs ett blod tryck.Jag hade ett jättebra tryck för min ålder 110/70 Läkaren frågade om jag alltid hade så bra tryck. Det har jag inte riktigt haft.Under perioder när jag arbetade var mitt blodtryck
lite högt men det visade sig vara arbetsrelaterat det också. Så det var inte mycket i det arbetet
som var positivt för min hälsa.
Fast det visste jag ju också och har vetat riktigt,riktigt många år.
Arbetet gjorde mig verkligen väldigt illa,såväl psykiskt som fysiskt.
Nu vill min dator starta om så jag publicerar och slutar,annars försvinner allt svammel.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: