Höst på riktigt

De senaste två dagarna ha man verkligen känt att nu ÄR det höst.
Igår var jag i Kungälv och klippte Olle.
Trimmaren sa att Olle är iaf inte för tjock.
Han är i fin form,sa hon.
Men jag skulle ta honom till veterinären för att kolla hans ena tå,
så jag har fått en tid idag klockan 14.

Lite småkul.Jag kom till trimmen klockan 10.30,men skulle inte vara där förrän klockan 14.00.
Olle fick följa med till Göteborg för han kunde ju inte sitta hos trimmen och vänta så länge.
Då hade han det bättre med mig i bilen.
Vi tog oxå tre promenader i Kungälv.
Så både Olle och jag var trötta igår kväll. 



Postat av: gladmymlan

vadddå ger du bara ena hunden för mycket mat:-)))

bra att du slapp skäll i allafall.-) kramen

2009-09-24 @ 10:59:55
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com
Postat av: Mette

Otto är som en Labrador,hur matglad som helst och han hittar mat överallt.

2009-09-24 @ 11:40:29
URL: http://finnotto.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: