Högklackat

Ingen aning om varför rubriken blev som den blev,men min make tycker inte om,att jag klär upp mig lite då jag åker iväg. Han tycker oxå att jag skall stänga ner facebooken så nu ligger nog min blogg illa till oxå. Maken anser att jag är för personlig. Om jag talar om hundar är det okej men om jag börjar prata om privatlivet är det NEJ.
NEJ,NEJ.
Det är min vecka i ett nötskal.

NEJ,NEJ,NEJ.
Du får inte göra det och du får inte göra det.
Va fan får man göra egentligen??????????

Jag är 600 år,det skulle jag nog ju kunna vara,
men urgammal 60 och får fan ta mig nästan inte gå utanf...............................................
Nej nu var jag nästan där igen.

AJ,AJ,Aj.

Gäller att passa sig när man skriver eller nått.
Högklackat är en paradox till mitt liv i foppatoffflor,mysbyxor och tröja med fläckar.

Nej nu får jag komma på nått annat att skriva om än mitt liv,mina känslor och mitt hälsotillstånd.
Gäller att tänka om.
Kanske byta bloggsida och inte lämna ut den??????????
Byta lösenord på facebook???????????????
Jag har lite ideer.
Gillar inte cencuren här.
Trodde det var tryckfrihet i det här landet.

Kanske det men inte i mitt land. Skrivandet och det här bloggandet har ju blivit  väldigt viktigt för mig då jag har svårt att kommunicera. Jag måste ha en ventil till yttervärlden annars tar jag livet av mig.

Har testat en del men utan att lyckas.
HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag blir väldigt ledsen för motgångar just nu. Tycker att jag bara har sådana.Inne i en depperiod.


Postat av: gladmymlan

nehej du. det där går jag inte med på. aldrig i min dag. det funkar inte så Mette lilla! om du vill skriva att du har en man som är en bajskorv, eller om du vill skriva att du älskar honom, om du vill skriva att livet är skit o du tänker gå o hoppa i sjön eller att livet är toppen, så är det DU som skriver, dom som vill läsa är välkomna att göra det, dom som STÖR sig, inkl familjemedlemmar, behöver inte läsa. och jag blir orolig, för KLÄ upp sig, göra sig fin eller så, är varje kvinnas rättighet! du är ju en stark människa, en fin människa, du borde stå upp för dej själv. jag lämnar ut mitt liv på min blogg, när jag är förbannad på sambon skriver jag det, himmel o jord trillar inte ner för det, och ska inte heller göra. det är så skönt att få en input från andra hur dom tycker eller känner. Du är ingen hund. varför får någon bestämma över dej? du är inget barn. jag vill inte du ska sluta skriva, eller bara skriva att hunden bajsade fint i dag eller att du har hittat en svamp i en skog. jag gillar dej, tycker jag känner dej, tycker du är vacker, och hade du inte lämnat ut din insida, så hade jag aldrig känt dej, och aldrig följt din blogg, den är ju intressant, du skriver bra, är en fbannat bra fotograf och en vacker människa. snälla. låt inte någon annan bestämma vad du ska skriva eller hur du ska vara.

tycker ju om dej så mycket!!!

stora kramar, och du har min mejladress om du vill mejla istället för blogga-)

kram kram kram

2009-09-19 @ 12:44:31
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: